17 Mart 2010 Çarşamba

 Mart 2010


Aman Allahım!  Mart gündeminde neler neler olmuş öyle!
"İşim kolay, bu ay sadece bir kaç şey oldu" diye klavye başına geçmiştim ki...  Bir yerden sonra  "burasının Türkiye olduğunu"  idrak etmek durumunda kaldım.

Neler neler olmuştu gene?  Asker Polis birbirine girmiş,  saçma sapan açıklamalar havalarda uçuşuyor, ..., bir kadın siyasetçimiz de (Kadından Sorumlu Devlet Bakanı)  -Türkiye'deki kadınların çok önemli sorunu olarak eşcinselliği görmüş olmalı ki-  o da eşcinsel eleştiriden çorbaya dalmış.  İlker Başbuğ Paşa'ysa  Bodrum'da  tripleks bir villa inşa ettiriyormuş, emekliliği için.

Şöyle bir bakıyorum da... Her bir konu başlığı hakkında uzun uzun yazılabilir.
Yani konuşulacak ve tarihe not düşülecek o kadar çok şey var ki!
Ama hem zamansızlık, hem de kendime bakıyorum da, bu ülkeye karşı ve insanlarına karşı inancımı çoktan kaybettiğimi görüyorum.
Sadece manevi bir görevmişçesine yazıyorum, öylesine...

Bir iki gün içinde Mart gündemini yazıyorum.
(Bu arada  "Mart kapıdan baktırıyor, kazma kürek yaktırıyor"  gerçekten.)
Görüşmek üzere.


* Kadından Sorumlu Devlet Bakanı:  Selma Aliye Kavaf

Hiç yorum yok: